هرگونه سوال یا نظری دارید،می توانید در این قسمت مطرح کنید.
بازی مار (snake) یا کرم(maple) با استفاده از کلاس ها و کتابخانه های گرافیکی زبان جاوا نوشته شده و در یک پنجره شکل مار نشان می دهد که با کلیدهای جهت دارد می توان جهت حرکت آنرا کنترل کرد....
در بازی گرافیکی مار (snake) یا کرم(nibble) با استفاده از کلاس ها و کتابخانه های گرافیکی زبان جاوا، یک پنجره شکل مار نشان داده شده که با کلیدهای جهت دارد می توان جهت حرکت آنرا کنترل کرد. بصورت تصادفی سیب هایی در جاهای مختلف پنجره نمایش داده می شود که با برخورد سر مار به سیب ها ، مار رشد کرده و تعداد بندها یا قسمت های آن بیشتر می شود. زمانی بازی به پایان می رسد که سر مار به بدنه خودش یا دیواره پنجره برخورد کند. در این برنامه از کلاس های زیر استفاده شده است:
هرگونه سوال یا نظری دارید،می توانید در این قسمت مطرح کنید.
برای دسترسی همیشگی به این آموزش و امکان دانلود ، در آن ثبت نام کنید.