هرگونه سوال یا نظری دارید،می توانید در این قسمت مطرح کنید.
برنامه مشارکت های مردمی مراکز خیریه، بهزیستی و توانبخشی جهت ساماندهی کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین ایجاد شده است، این سیستم بیش از دو سال است که بصورت موفقیت آمیز در موسسات خیریه نصب شده و در حال استفاده است و تمام اشکالات آن برطرف شده و نیازمندی های ...
این سیستم بصورت تحت وب برای مدیریت کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین و مدیریت انبار ، خرید کالا و مصرف کالاها طراحی شده است. این سیستم با زبان php و بر اساس مدل mvc بصورت کاملاٌ شی گرا و لایه ای طراحی و پیاده سازی شده و کاملاً تست و حدود دو سال مراکز بهزیستی استفاده شده است و الان هم در حال استفاده است. در این سیستم امکان تعریف نقش های مختلف برای کارکنان با شرح وظایف و اختیارات مختلف قرار داده شده و می توان به کاربران نقش مناسب را اختصاص داد.این برنامه می تواند در بخش مشارکت های مردمی موسسات خیریه ، بهزیستی وتوانبخشی بکار گرفته شود ، و قابلیت نصب روی سرور و دسترسی همه کارکنان به آن وجود دارد. در نرم افزار مشارکت های مردمی ، طراحی به شکل انجام شده که کاربران بر حسب وظایف و اختیاراتشان امکانات مناسبی برای ثبت کمک های مردمی بصورت نقدی و غیر نقدی ، مدیریت کالاهای انبار موسسه که بصورت کمک های غیرنقدی وارد انبار شده و یا از ارائه کنندگان خریداری میشود و مصرف کالاها در واحدهای مختلف موسسه وجود دارد. در سیستم مدیریت مشارکت های مردمی ، امکان دریافت گزارش های متنوع از کمک های مردمی در بازه زمانی مشخص و با تعیین پارامترهای دلخواه وجود دارد. مهمترین امکانات نرم افزار بصورت زیر است، درصورت درخواست مشتری و عقد قرارداد امکانات درخواستی به آن اضافه خواهد شد.
منو | گزینه ها | توضیح |
امکانات شخصی | صفحه خانگی | نمایش صفحه اول |
تغییر کلمه عبور | ||
خروج از سیستم | ||
جداول پایه | محل های مصرف کالا | کدگذاری و مدیریت بخش های مختلف موسسه که کالاها را مصرف می کنند |
دسته های کالا | مدیریت و کدینگ دسته ی کالاها | |
خیرین دائمی | مدیریت خیرین دائمی موسسه و امکان ارسال پیامک گروهی به آنها | |
پیامک های ارسالی | مدیریت لیست پیامک ها برای ارسال | |
روش های پرداخت | مدیریت روش ها پرداخت: نقدی، چک، POS و ... | |
فروشندگان کالا | مدیریت فروشندگان و تامین کنندگان کالاها | |
واحدهای کالا | ||
کالاها | مدیریت کالاها | |
کمک های مردمی | مدیریت کمک های نقدی | اضافه، حذف و ویرایش و جستجوی کمک های نقدی |
مدیریت کمک های غیر نقدی | اضافه، حذف و ویرایش و جستجوی کمک های غیر نقدی و اقلام هر کدام | |
امور انبارداری | مدیریت خریدهای کالا | خرید کالا |
مدیریت حوالجات خروج کالا | خروج کالا از انبار | |
مدیریت رسیدهای اولیه | رسیدهای اولیه برای افتتاح سال مالی جدید | |
گزارشات | گزارش اقلام در رسیدها | |
گزارش رسیدهای غیر نقدی | ||
گزارش همه رسیدها | ||
گزارش حواله های خروجی | ||
گزارش کاردکس کالا | ||
گزارش کاردکس محل مصرف کالاها | ||
گزارش رسیدهای نقدی | ||
گزارش اقلام غیرنقدی | ||
راهبری سیستم | کاربران سیستم | |
مدیریت منوها | امکان تعریف منوها برای نرم افزار چیدمان گزینه های منوها را می توان به دلخواه در بخش مدیرت اعمال تغییر داد. | |
مدیریت نقش ها | امکان تعریف و مدیریت نقش ها ی مخالف در موسسه. در حال حاضر نقش هایی با مجوزهای فرضی در سیستم تعریف شده اند که هم نقش ها و هم مجوزهای آنها قابل تغییر است. | |
مدیریت اعمال | مدیریت فعالیت ها در نرم افزار (مخصوص توسعه دهنده) | |
مدیریت لاگ کاربران | مشاهده ریز فعالیت کاربران در سیستم | |
مدیریت رسیدهای حذف شده | رسیدهای حذف شده در این قسمت قابل مشاهده و بازگردانی هستند | |
پشتیان گیری از اطلاعات | تهیه پشتبان بصورت فشرده و امکان دانلود | |
بازیابی پشتیبان |
نقش | مسوولیت |
admin | مدیر سیستم |
komak | مسوول مشارکت ها |
anbar | مسوول انبار |
hesab | حسابدار |
نقش ها فرضی هستند و هر نقشی بر اساس نیاز موسسه براحتی در قسمت مدیریت نقش ها قابل تعریف و تعیین مجوز ها است. |
برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید - 09151604068
هرگونه سوال یا نظری دارید،می توانید در این قسمت مطرح کنید.
برای دسترسی همیشگی به این آموزش و امکان دانلود ، در آن ثبت نام کنید.